25 Temmuz 2010 Pazar

çirkinlik...

dün gece bir şeyi anladım.. gerçekten yeterince çabalamıyorum. başka kadınlara bakıyorum ve aslında nede güzeller. birde güzel sandığım bedenime bakıyorum ki ; tam bir fiyasko. arkadaşımla otururken yanıma densizin biri geliyor. adın ne vs.. konuşuyoruz. neyse ada diyorum fena değildir. sonra diyor ki ; çok anlaşılıyor. allah belanı versin senin diyemediğim için nasıl pişmanım şu anda. beni nasıl da yaraladı o laflar... evet daha eksiğim evet daha güzel değilim ama yüzüme niye vurursunuz ki.. geçen hafta istanbulda yakaladığım muhteşem hava dagıldı tam anlamı ile. ankarayı sevmiyorum.

1 yorum:

  1. Senin de öküzün önde gideni olduğun çok anlaşılıyor demek geldi içimden ona. İnsanlar densiz. fazlasıyla densiz.

    Ben de kendimi asla yeterince güzel hissetmiyorum Ada. Teselli olsun diye değil, içimden geldiği için yazdım.

    sevgiler.

    YanıtlaSil