24 Temmuz 2010 Cumartesi

itiraf.

1


sevgilim benim aşkım bu sokaklardan geçer.. sokak orospuları sarhoşları itleri ve çocuklarınıda göreceksin bu yollarda.. ama yılma beni sakın bırakma .. benim tüm hatam aynı zamanda aynı yerde bulunmaktı.. aslında buna hata da demem pek doğru olmuyor.. onları dinleyip önyargısız yaklaştığın zaman olay kurgusunu değiştiriyor ...ben onları çok sevdim hem belki zamanla sende seversin .. sadece adımı atacağın yeri önceden belirle... kör gözlerle ilerleme ... çünkü sokak çekici olduğu kadar tehlikelidirde...

2


sevgilim benim aşkım bu sokaklardan geçer... benimle attığın her adımda ruhun biraz daha ağırlaşacak ama ölme isteğin daha da azalacak... sokak lambalarını kırarak öğreneceğiz sokakta nasıl siyaset yapılırmış... yolun tam ortasında araba geçmez denen bir saatte uzanarak sevişmenin imla kurallarını çalışacağız... ve belkide sevgilim (kaldırımlar şahidimiz olsun ki) bir gün bu sokaklardan birinde hayata gözlerimizi yumacağız... hayata kapanan gözler nerelere açılır işte bunu o gün öğreneceğiz...


3


sokak insanı bağlar sevgilim bağlan ama bağımlı olma... işte bu duruma geldiğin anda hayatnda ya standartlardan vazgeçmek ya da sokaktan vazgeçmek zorunda kalıyorsun... o yüzden iyi düşün ve öyle yaşa bu aşkı benimle... belki şaaşalı cümlelerim yok sana ama yüreğimden süzülen iki satır arasına sıkıstırıyorum adını.. sokağın başucuna da fotoğrafımızı asıyorum... asılsız haberlere konu olmaktansa her zorluğu seninle aşmayı diliyorum...


4


ve sevgilim seninle kaldırımları aşındırmayı kendime borç biliyorum.. bir seni bir de bu yalnızlığımın maskesi sokakları çok seviyorum...


Sevgili arkadaşım Öykü'ye çok teşekkür ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder